Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

13/9/2008@13 ramadhan

harini aku bgn awal.mmg niat nak bgn awal pun.tu yg tdo awal semlama..nk cari pasal baffle…dh ada bahan dah ni.tgl nak baca n olah jer…pas subuh aku bc quran..tenang sket hati ni..pastu aku sambung balik buat keje..aku bukak meebo..skali nampak nik.tye die apa hal smlm..rupanya kes die ngan faizah makin teruk..faizah smpai nak pindah2 bilik…tak paham tol aku ngan die..adeh…..kesian nik…

yg si amin plak asek nak tdo jer..xkesian lgsg kat aku..kot la nak teman aku buat keje,xpun…xpnh hayat die wat camtuh..sedih tol…hukhuhuhuhu…pakwe sape?pakwe aku gak..nyampah tol..buat aku hangin jer pepagi nih….tensen tol….

er..nak upload gambar time berbuka ramai2 mgu lepas la…sonok tgk…dgr citer nak buat lagi hrni..tapi hampeh..batal lak..pape je dorang buat program..sengal…

jap lagi kol 11 nk g library..cari bahan utk KI..mcm payah jer nak cr maklumat nih..rasa sama jer ngan ape yg en ajar dlm kelas….tgk la apa yg aku dpt karang……

No Responses to “13/9/2008@13 ramadhan”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: