Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

time to stop!

selamat pagi..awal gak sbnrnya aku bangun harinih..tapi disebabkan hujan kat luar, aku sambung lagi tidur ku..tapi tidur2 ayam jer la..hehe..letih smlm mkn banyak..duit pun banyak gak kuar..takpelah..aku cover sket2 pasnih..heheh..

teringat kejadian smlm..barula aku tau amin tak ske reza..nape la tak ckp awl2..mse aku minta kebenaran harituh, cakap ok jer..tapi bila skrg nape la baru nak rasa cemburu..aku dlm dilema skrg.cemana aku nak cakap kat reza.adakah reza paham aku?kalo diminta membuat pilihan,mmg aku akan pilih amin.aku sayang die melebihi segalanya..melebihi aku sayang reza.aku tau reza pasti akan terluka, tapi aku tak punya banyak pilihan.takkan aku nak pilih reza dankecewakan amin..1st yg aku kne consider adalah aku mengenali amin lebih dahulu daripada reza..amin dah buat mcm2 utk aku.jarang die menolak apa yg aku nak.lagipun aku mmg sayang giler kat die..aku nak jaga btol2 hubungan ni.kalo die tak ske, aku kene buat bagi die ske..2nd, bagus gak la kalo aku kene buat pilihan.kakcik pun kan tak ske aku.bila jadi camnih, reza bleh kembali kat kak cik dan aku dah tak rasa tersepit lagi dah…ntahla…tapi cemana aku nak cakap kat die….

masa mkn smlm, mujur amin layan baik..cool..that’s why i love him..he can controlled himself even sometimes hampeh..tapi aku terpaksa boo layan reza..i’m sorry dear brother..i cant do it…

aku tak tau ape yg akan berlaku lps ni..aku mintak sgalanya berjalan ngan lancar..itu jer..

No Responses to “time to stop!”

Leave a Reply

