Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

Jangan Biarkan Ia Berulang Lagi

pc190054.jpg

kita baru menapak setapak dlm mencari kedewasaan bersama..namun aku tak mampu menghalang hati ini dari memberi harapan yg kita akan tetap bersama selamanya..membina harapan yg jodoh kita ade.aku takut sebenarnya membina rumah ditepian pantai..takut dilambung ombak yg ganas..tapi aku pasrah kerana sememangnya itu takdir yg telah terbina diantara kita…ku mohon padamu, jgn kau lukai hati ini lagi seperti mana insan2 segolonganmu pernah melakukan ke atas ku..jgn kau biarkan lagi aku terus memendam luka yg lama kerana ku pasti, andainya ku terluka lagi kali ini, pintu hatiku ini akan tertutup daripada dihuni oleh insan sepertimu lagi..dan kali ini mungkin utk selamanya…

biar org tak tahu, tapi hakikatnya, aku terlalu menyayangi dirimu….selamanya….

No Responses to “Jangan Biarkan Ia Berulang Lagi”

Leave a comment