Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

rasa kehilangan

tak tau la knape tapi aku dah tak rase kemanisan hidup bila bersama amin.kosong jer hati ni.tiada lagi degupan yang mampu membuakan aku resah..segalanya hambar belaka..kasih sayang dah makin kurang antara kami…hanya gelak tawa kosong..tapi dari sirna matanya, aku dapat rasa kasih sayangnya dah makin takder untuk aku..

perlukah aku berlari..mencari secebis ketenangan yg tak pasti ada.maybe kami perlukan ruang masing2 utk memperbaiki keadaan..tapi, bagaimana aku nak mulakan padanya sedangkan aku sendiri agak takut utk bersuara.amin lain dari dzul.die bukan org yg mampu mendengar apabila aku berkata2.ego yg amat tinggi dan aku tak mampu nak hadapi sumer ini.patut ke aku undur diri?tapi, hati ini?aku sayangkan die even hubungan ini bukanla dalam suatu tempoh yg lama..faizal cakap aku kene sabar ngan amin..amin suke test org?no..no!!!!!aku tak bleh terima sumer nih.aku terlalu sensitif untuk diuji..aku sendiri tak pasti mampukah aku untuk hadapi sumer ni lagi?macam mana aku nak selamatkan hubungan ini?mungkin aku yg banyak pk bukan2.benda nih kecik jer.tapi serius, aku sendiri yg dapat rasai kekosongan ini…lusuh….hmm..ntahlah..adakah esok lusa aku masih lagi mampu berdiri dalam keadaan begini.keadaan dimana aku yg dijadikan caturan..berikan aku kekuatan itu Ya TUhan..mungkin, amin sendiri pun dapat rasai apa yg aku rasa.tapi?????airmata serasa mcm nak kuar jer bila aku pk benda nih..patutkah aku menangis?patutkan aku meratapi keadaan hiba ini….?

No Responses to “rasa kehilangan”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: