Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

cuti yg ‘terindah’

‘indah’nyer cuti nih..hingga aku rase sengal yg teramat..huhuhu..tak tau nak buat ape dah..adoi..pening..nih baru 1st day cuti..aku dah rasa cam org gila dah…

pepagi dah gi discussion..pastuh balik trus menggila sampai ke petang..tanpa buat pape unless tgk cD..yg tak best..membosankan.. then jumpa reza…die dah nak balik kan tadi…so die datang buat muka seposen kat aku…aku nak hantar tapi die tak bagi..bila aku pakse citer, baru nak citer..rupa2nya kakcik tak suka aku ngan reza..nape la jadi mcm nih…aku kan ‘akak’ reza..nape tak suke lak…bukan aku nak rampas reza dari die..punyalah sengal budak tuh…aku dah letih sebenarnya dgn kisah dorang yang menggila tak tentu pasal…kesian kat adik aku…aku tau reza tuh pun sengal…baik yg melampau2..apesal la payah sgt nak ajak berbincang..knape nak kene jaga hati bdk tuh sampai begitu skali…confius aku..geram pun ader gak..aku tak ske macam tuh…bosan…hidup bukan utk dikongkong…lagipun reza ngan aku adalah sama…hidup adalah percaturan yg hebat buat kami berdua…masa yg ader nih kami nak sgt guna sebaik mgkin..ntah esok lusa kami dah dijemput pergi..alangkah ruginya kami andainya membiarkan masa yg sikit nih pergi begitu saja tanpa berbuat papa…maybe reza sanggup hidup mcmtuh, tapi bukan aku…aku berhak ke atas hidup aku skrang…aku dah tak punya masa yg bnyak…sebolehnya aku nak manfaatkan peluang yg ada……

hmm…napa perlu mencintai sampai begitu rupa?perlukah pengorbanan hingga melampaui batas kemanusiaan..ntahla…fikiran manusia tak pernah sama..setiap org punya idea yg tersendiri…tapi knape????knapa kkdang sampai tak bleh diterima akal…konfius aku……huhuhuhuhuhuhu…………..

apa yg aku nak buat time cuti nih?selain dari mengadap buku, habiskan report lab ngan edit assignment, aku nak gak berfoya2..tapi fulus????????????????

aku harap esok lusa tulat akan menjanjikan hari yg indah utk aku….sebab aku xnak bosan lagi…huhuhuh….sayang,cpt la dpt duit….senang nak buat xtvt…..

No Responses to “cuti yg ‘terindah’”

Leave a Reply

