Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

rindu..

warrhhh…i’m back..even dah 4 hari aku balik, tapi baru harinih aku berkesempatan utk tulis something kat sini..heheee..bz person..seronok bila dah balik ito even terlalu banyak keje yg aku kene buat..oh gosh…i need some help from others..

teringat balik kenangan kat utm…best siot..even aku mengalami kepayahn,injurd n mcm2 lagi kesakitan, tapi aku still anggap benda tuh membawa erti yg amat besar dlm sejarah hidup aku sebagai mahasiswa…takkan lupa sampai bila..apabila lakonan kami berjaya dihayati oleh penonton..terharu beb bila ader org mengalirkan airmata melihat lakonan kami…i’m glad to be teaterest..heheh..btol ke word tuh??hehehhe…

then sambung teater di KL lak..even kami nih mcm insan terbuang, tapi aku ttp redha,..peh..ayat tak menahan..paling aku takkan lupa kenangan aku bersama reza..i love him so much..mmg aku anggap die mcm adik aku jer coz umor die sebaya ngan wani..tapi aku tau, die ader perasaan kat aku…sometimes, he did to treat me like his own girl..even aku ske, tapi aku taknak benda nih berlanjutan…takut jadi len lak pasnih..aku rindu dier skrg..rindu die kejut aku bangun,rindu die usap kpala aku,rindu die main tangan aku,rindu die peluk aku n rindu ciuman dari die…aku rindu sgala galanya ttg dier…arhhhhhhhhhhhhh………………

apapun, sumer tuh hanyalah kenangan yg aku anggap paling indah dalam hidupku.. takkan aku lupa sampai bila2…

reza, akak sayang sangat pada reza..reza kene jaga diri leklok…akak taknak kehilangan reza..kita kan X-men..X-men takleh cepat kalah..malu…..akak harap kita mampu ulang lagi apa yg kita buat harituh…how i’m really missing u sayang….

No Responses to “rindu..”

Leave a Reply

