Cahyepetunjuk’s Weblog
Just another Words From CahYe

Al-Fatihah utk nyer

actually kelas start kol 8pg..then dah tukar ke 11..tp tetiba jer dpt msg dari yen, kelas tukr ke 12pm..oh gosh…PPA buat mistakes..huhu..takpe..

today aku puasa..nak save bujet sket..my money is running out..huh..keep saving lorr..

eventhough mkn tak byk sgt tapi aku tak tau  nape duit mcm cpt je abes..kekadang aku yg byrkan n kkadg amin yg byr..tuh pun still tak ckp ke?huh…parah..parah…

semalam adalah hari yg sedih utk aku..n terutama skali dzul..he’s lossing her brother..cian dier..

n aku benar2 terkejut bila die  col n nangis kat aku..aku tau die emo sgt2..tak tau nak buat cemana bagi die release..ini soal hati dan perasaan..mesti la die sedih..afterthis, die dah tak leh tgk adik dier tuh…aku pun turut sedih sebab tak dpt gi melawt die…sorry dzul..i have my own comitment here..lagipun jauh..aku plak tak tau umah dier katner..cemana nak gi..banyak hal nnt kat sana..apa pun, aku harap bila die dtg mgu dpn, die dah release..dugaan nih besar tapi aku tau ALLAH ade agenda die yg tersendiri….AL-FATIHAH utk arwah adik dzul…….

satu hari semalam aku tak jupa amin…mlm baru jupa..tu pun curi2 kuar makan..huh…pasnih aku takut takder mase dah nak jupa die…rindu la nnti……….

jap lagi nak gi teman ida buat surat pelepasan…aku btol2 bz n sesangat letih this lately.bila la nak selesai sume nih…

tolong….i can’t wait for that time………………

No Responses to “Al-Fatihah utk nyer”

Leave a Reply

